2015-04-07

Dag 89 - Un Tempo Bellissimo

Ännu en dag i solen, i snön, i Pila. Finns inte så mycket egentligen att rapportera, annat än att vädret och utsikten är fullständigt fantastiskt underbar.

Jag har fått lite konstruktiv kritik av Monica min local-kompis som tävlar i Freeride. Hon säger att jag skall sträcka ut armarna mer. Förstår inte vad hon menar. Försökte åka med armarna utåt, vurpade två gånger. Fast det är klart hon har rätt, balansen blir ju bättre, men det tar lite tid att lära gamla hundar sitta.

Vadå sträcka ut armar? Larvigt, jag står ju bra ändå.
Det är rätt fint väder här nu, har jag sagt det? 

Karin och jag hade samma hudfärg i December. Skumt.
Pila har ju mest väldigt pistnära offpist, även om det är stora ytor. Idag tog vi i alla fall en liten promenad, och fick faktiskt lön för mödan.

Jag och Monica på promenad.
Inte orört, men helt ok!

Monica dundrar på. Kul att få åka först för en gångs skull.
Utsikten var verkligen helt magnifik!

En kort promenad, med en otrolig utsikt.
Summa summarum var det ännu en dag i solen och snön i paradiset. Vackert väder, eller un tempo bellissimo som de säger här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar